Pop-Up Salo yllättänyt järjestäjät ja yrittäjät positiivisesti

0
Pop-Up Salo on tuonut vilinää muun muassa Salon Horninkadulle.
Pop-Up Salo on tuonut vilinää muun muassa Salon Horninkadulle.
Pop-Up Salo on tuonut vilinää muun muassa Salon Horninkadulle.

Pop-Up Salo on ylittänyt usean kampanjaan osallistuneen yrittäjän ja järjestäjien odotukset. Kampanja alkoi heinäkuun alussa ja päättyy ensi viikon sunnuntaina.

Järjestäjän eli Salon Nuorkauppakamarin tavoitteena oli elävöittää kaupunkia.

– Siinä on onnistuttu. Kauppa on vilkastunut pop-up -yritysten naapureissa, ja yrittäjät ovat antaneet hyvää palautetta, iloitsee Pop-Up Salon projektipäällikkö Susanna Terkola.

Yhteensä 26 yritystä täyttää kampanjan nimissä Salon vanhoja liiketiloja. Pop-Up Salo järjestetään mahdollisesti uudelleen.

– Ainakin kokemusten puolesta jatkoa voi lupailla jollain aikavälillä, Terkola toivoo.