Entisestä ultrasta tuli uusi myyntipäällikkö – Kallioniemi haluaa Salohallista Vilppaan oman olohuoneen

0
Niko Kallioniemi oli mukana perustamassa Vilpas Ultras -kannattajaryhmää. Kuva kevään 2017 pudotuspelimarssista.

Vilppaan uudelle myyntijohtajalle Niko Kallioniemelle Vilpas on paljon enemmän kuin uusi työpaikka.

Juniorivuosinaan Vilppaassa koripalloa pelannut Kallioniemi oli perustamassa valtakunnan julkisuuteen noussutta Vilpas Ultrasia ja on reissannut laulamassa seuransa puolesta pitkin maakuntia. Sitoutumisesta myyntityö ei siis jää kiinni, sillä Kallioniemi jos joku on Vilppaan mies.

Kallioniemi tulee Vilppaaseen Muurla Design Marketing Oy:n myyntitehtävistä.

Vilppaalla ei ole ollut hetkeen erikseen myyntipäällikköä.

– Tavoitteenani on hoitaa jokainen nykyinen ja uusi yhteistyökumppanuus paremmin. Haluan myös, että Vilpas näkyy vielä isommin Salon katukuvassa ja Vilppaasta puhutaan taas koko kaupungin joukkueena, Kallioniemi linjaa rauhallisesti.

Kallioniemen vastuulla on myös ottelutapahtuma, joka on visuaalisesti täysin eri tasolla kun vielä 3–4 vuotta sitten.

– Lisää oheistapahtumia, lisää fanituotemyyntiä ja selkeämpi tehtävänjako. Haluaisin luoda Salohallista vielä enemmän paikan, johon voi tulla koko perheen voimin. Jossa lapset viihtyvät ja aikuiset voivat katsoa rauhassa peliä, Kallioniemi luettelee.

Vilppaan pian julkaistavassa uudessa strategiassa yhtenä tavoitteena on luoda Salohallista ”Vilppaan oma olohuone”.

– Juuri sitä mä haen, Kallioniemi nyökkää.

Niko Kallioniemi on Vilppaan uusi myyntipäällikkö. (Kuva: SSS/Minna Määttänen)