
Salon Vilpas pyrkii ammattimaistamaan myös koripallokentän ulkopuolista toimintaansa. Vilpas tiedustelee ensin kaupunkilaisten ajatuksia seurasta, ja pyrkimyksenä on brändin terävöittäminen ensi syksyn ja kevään aikana.
Työn ensimmäisessä vaiheessa tehdään salolaisille suunnattu kyselytutkimus.
– Vilppaan urheilutoimi on kovalla ammattilaistasolla ja haluamme myös viedä seuran identiteetin oikeaan suuntaan ammattimaisella tavalla, toteaa Salon Vilpas Koripallon toiminnanjohtaja Sami Toiviainen seuran tiedotteessa.
Kaksi edelliskautta edustusjoukkueen päävalmentajana työskennellyt Toiviainen aloitti toiminnanjohtajana. Uuden myyntijohtajan Niko Kallioniemen pesti käynnistyi puolestaan heinäkuussa.
Yhteistyötä näissä asioissa tekee mainostoimisto 4D. Sen toimitusjohtaja Mikko Granström on työskennellyt Kaarinan Ura Basketin puheenjohtajana sekä miesten Korisliigassa pelanneen Uran taustayhtiön VS Basket Oy:n puheenjohtajana.