
Salon elinvoimaan haetaan näkyvyyttä kahdella uudella sivustolla.
Töihin Saloon -sivusto on suunnattu työnhakijoille, alanvaihtajille ja opiskelijoille. Sivuston tavoitteena on tuoda esille erilaisia työmahdollisuuksia ja mielenkiintoisia yrityksiä Salosta.
Näkyvyyttä haetaan laajalla digikampanjalla ja kampanjavideon avulla, jossa Salon Vilppaan koripalloilija Juho Nenonen esittelee kiinnostavia työmahdollisuuksia eri yrityksissä.
Kampanjavideo on tehty yhteistyössä Salon Kauppakamariosaston kanssa.
Invest in Salo -sivustolla esitellään puolestaan Salon kiinnostavia kasvualoja. Sivuston teemoina on digitalisaatio, cleantech sekä bio- ja kiertotalous.
Näkyvyyttä sivustolle haetaan laajalla digikampanjalla, jossa teemana on cleantech ja sähköistyvä liikenne ja sloganina ”Electrify your business in Salo”. Kampanja on kohdistettu alkuun muualle Suomeen, mutta laajenee alkukevään aikana Pohjoismaihin.